Subject: Setomaa hooldekodu
From: "Medris Jurs" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 11 Mar 2025 09:35:05 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Olen Terviseameti ametnikega telefonis vestelnud Setomaa Hooldekodu
ajutisest kolimisest Meremäele. Setomaa Hooldekodu vana maja Mikitamäel
läheb renoveerimisele ja peame maja tühjaks tegema ca viieks kuuks alates
maikuu keskelt.

Osa meie klientidest kolib Meremäele kahest korterist kokku ehitatud
endistesse hooldekodu ruumidesse.

Küsin veel igaks juhuks üle, kas meil on tarvis terviseameti luba
(terviseohutuse hinnang)? Telefonivestlusest sain aru, et otseselt ei pea,
aga tervisekaitse nõuetega tuleb arvestada.

Kõike head!

Lugupidamisega

Medris Jurs

juhataja

Setomaa Hooldekodu

+372 525 4211

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

 <https://setomaa.kovtp.ee/hoolekandeasutused>
https://setomaa.kovtp.ee/hoolekandeasutused